Różowy ciągle w modzieRóżowy ciągle w modzieRóżowy ciągle w modzieRóżowy ciągle w modzie

Różowy ciągle w modzie

Różowy ciągle w modzie
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wydawać by się mogło, że kolor różowy jest najmniej odpowiednią barwą dla wszelkiego typu sprzętu elektronicznego. Nic bardziej mylnego! 20 lipca japoński rynek zaatakowała różowa konsola marki Nintendo i, ku zdumieniu wszystkich, od razu zdobyła olbrzymią popularność.

Konsola Nintendo DS Lite jest obecna na światowym rynku od dłuższego czasu. Dotychczas była dostępna w standardowych dla takiego sprzętu kolorach – m.in. białym i czarnym. Wersja w kolorze różowym to z pozoru oferta niszowa – dla pewnej grupy kobiet, może też dla wyrafinowanych wielbicieli kiczu i stylu vintage. Nawet w modzie ten popularny do niedawna kolor traci na atrakcyjności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja