Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT) - Marketing przy Kawie
Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT)Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT)Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT)Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT)

Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT)

Różnice wynagrodzeń w wybranych działach (marketingu, PR, obsługi klienta, IT)
A. Wrona, P. Grzesińska

A. Wrona, P. Grzesińska

-

A. Wrona, P. Grzesińska

A. Wrona, P. Grzesińska

W ubiegłym roku najwięcej zarobić można było w działach: IT (5775 zł), marketingu (5205 zł) oraz badań i rozwoju (4850 zł). Mediana wynagrodzeń w działach obsługi klienta to 3000 zł, a jedna czwarta pracowników tych działów otrzymywała pensje poniżej 2100 zł brutto. Takie wyniki przyniosło Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń.

Wynagrodzenia w wybranych działach

Wynagrodzenia uczestników OBW w 2012 roku były wyraźnie zróżnicowane w zależności od działu, w którym pracowali.

Płace w działach IT znacznie przewyższały medianę OBW ogółem – wyniosły 5775 zł. Powyżej mediany (4000 zł) zarabiali również zatrudnieni w działach marketingu (5205 zł), badań i rozwoju (4850 zł), działach personalnych (4750 zł), finansów, księgowości i audytu (4493 zł) oraz jakości (4200 zł).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja