Real-time PR nie jest całkiem nowym pojęciem. Nowe podejście do informacji widoczne jest od jakiegoś czasu. Piarowcy już nie tylko szukają nowych pretekstów do stworzenia newsa – zaczęli wręcz „porywać” newsy. Tak narodził się newsjacking.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Termin real-time PR powstał kilka lat temu. Z początku stosowany był w odniesieniu do działań sztabów kryzysowych, które musiały radzić sobie z szybką eskalacją kryzysów w mediach społecznościowych. Jednocześnie coraz doskonalsze stawały się techniki przykrywania newsów niewygodnych dla świata polityki czy biznesu przez inne, bardziej porywające, odwracające uwagę opinii publicznej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.