Co powoduje, że człowiek postępuje tak, a nie inaczej? Odpowiedź na to pytanie chciałoby znać wiele osób. Wśród nich liczną grupę stanowią ludzie, których podstawowym zajęciem jest wpływanie na ludzkie decyzje na masową skalę – poprzez reklamę. Dla marketerów i pracowników agencji reklamowych znajomość motywów rządzących naszym postępowaniem powinna być, i często jest, punktem wyjścia. Motywy te starają się wyjaśnić autorzy książki „Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie”, psycholodzy społeczni – prof. Dariusz Doliński i dr Bogusława Błoch. Nie jest to jednak bynajmniej pozycja przeznaczona wyłącznie dla osób zajmujących się zawodowo reklamą. Można ją polecić każdemu, kto chciałby nieco lepiej zrozumieć zachowania istoty społecznej, jaką jest człowiek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.