Rozkładówka MediaComu - Marketing przy Kawie
Rozkładówka MediaComuRozkładówka MediaComuRozkładówka MediaComuRozkładówka MediaComu

Rozkładówka MediaComu

Rozkładówka MediaComu
Szymon Adamus

Szymon Adamus

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Szymon Adamus

Szymon Adamus

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Pomysł nie jest nowy, ale nadal na tyle świeży, że przyciąga uwagę. Menedżerowie londyńskiego domu mediowego MediaCom wzięli udział w rozbieranej sesji zdjęciowej do kalendarza na 2010 i początek 2011 roku. Dochody ze sprzedaży mają zostać przekazane na cele charytatywne.

W rozbieranej sesji udział wzięli:

Zdjęcia są zrobione ze smakiem. Na piętnastu kartach kalendarza znalazło się miejsce na odrobinę pikanterii, tajemniczości i dużą dawkę poczucia humoru. Na zdjęciach z trzech miesięcy można dostrzec nawet product placement.

Kampania wydaje się ciekawa, ale jest z nią jeden dość istotny problem – nic o niej nie słychać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja