Rosjanin potrafiRosjanin potrafiRosjanin potrafiRosjanin potrafi

Rosjanin potrafi

Rosjanin potrafi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Potencjał sponsoringowy sportów zimowych nie jest w Polsce wykorzystywany. Brakuje choćby sukcesów i wyrazistych gwiazd. Jak powinna wyglądać dobra kampania reklamowa, pokazał Nike, tworząc „Play Russian”.

Okres od grudnia do marca to czas, gdy dyscypliny zimowe zajmują w mediach miejsce sportów letnich. Wystarczająco długo, biorąc pod uwagę fakt, że większość kampanii reklamowych w płatnych mediach trwa nie więcej niż trzy tygodnie.

Brak sukcesów i wyrazistych twarzy widać jednak szczególnie wyraźnie, odkąd karierę zakończył Adam Małysz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się