Potencjał sponsoringowy sportów zimowych nie jest w Polsce wykorzystywany. Brakuje choćby sukcesów i wyrazistych gwiazd. Jak powinna wyglądać dobra kampania reklamowa, pokazał Nike, tworząc „Play Russian”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Okres od grudnia do marca to czas, gdy dyscypliny zimowe zajmują w mediach miejsce sportów letnich. Wystarczająco długo, biorąc pod uwagę fakt, że większość kampanii reklamowych w płatnych mediach trwa nie więcej niż trzy tygodnie.
Brak sukcesów i wyrazistych twarzy widać jednak szczególnie wyraźnie, odkąd karierę zakończył Adam Małysz.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.