ROPO i showrooming – jak wykorzystać te trendy, prowadząc biznesROPO i showrooming – jak wykorzystać te trendy, prowadząc biznesROPO i showrooming – jak wykorzystać te trendy, prowadząc biznesROPO i showrooming – jak wykorzystać te trendy, prowadząc biznes
Oglądają, przymierzają, czy w końcu coś kupią? (fot. Marketing przy Kawie)

ROPO i showrooming – jak wykorzystać te trendy, prowadząc biznes

ROPO i showrooming – jak wykorzystać te trendy, prowadząc biznes
Łukasz Świrgał

Łukasz Świrgał

-

CEO, AdWise Group

Łukasz Świrgał

Łukasz Świrgał

CEO
AdWise Group

Z marketingiem związany od ponad 15 lat. W 2014 r. założył Brandwise (aktualnie należący do AdWise Group). Wcześniej, od 2011 r. związany z firmą Tax Care SA, gdzie pełnił funkcję dyrektora departamentu marketingu. Prelegent na konferencjach branżowych, autor publikacji o tematyce marketingowej, wykładowca Fundacji Twoje Inicjatywa w ramach cyklu edukacyjnego „Biznes krok”.

62 proc. polskich internautów kupuje w sieci – wynika z raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce 2019” dla Izby Gospodarki Elektronicznej. Analizując jednak współczesne zachowania zakupowe Polaków, trudno nie wspomnieć o showroomingu. Nadal lubimy doświadczać danego produktu w rzeczywistości. Dlatego często decyzje zakupowe w internecie poprzedzamy wizytą w sklepie stacjonarnym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się