Rok 2019 w e-commerce. Ewolucja w stronę doskonałościRok 2019 w e-commerce. Ewolucja w stronę doskonałościRok 2019 w e-commerce. Ewolucja w stronę doskonałościRok 2019 w e-commerce. Ewolucja w stronę doskonałości
E-zakupów robiliśmy dużo. Będziemy ich robić jeszcze więcej (fot. Pixabay)

Rok 2019 w e-commerce. Ewolucja w stronę doskonałości

Rok 2019 w e-commerce. Ewolucja w stronę doskonałości
Aleksandra Szarmach

Aleksandra Szarmach

-

chief marketing & sales officer, Nethansa

Aleksandra Szarmach

Aleksandra Szarmach

chief marketing & sales officer
Nethansa

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, obecnie kończy studia MBA. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji marketingowej Apella, gdzie odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych. Następnie w sieci sklepów detalicznych Stokki budowała markę oraz tworzyła i implementowała strategię marketingową. Realizowała też projekty marketingowe dla takich marek Mercedes Benz czy Porsche (Lellek Group). Nethansa jest polską agencją specjalizującą się we wsparciu i automatyzacji sprzedaży na Amazonie.

Do końca 2019 roku konsumenci na całym świecie wydadzą na zakupy w sieci prawie 3,5 bln dol. Czy to dużo? Za tę kwotę moglibyśmy kupić Apple, Microsoft, Amazon i Google – 4 najdroższe i być może najpotężniejsze korporacje świata. Czy to koniec zakupowego El Dorado? W żadnym wypadku. Sprzedaż internetowa ma rosnąć niemal o 20% rok do roku.

Serwis Internet Retailer należący do Digital Commerce 360 obliczył, że bieżący rok będzie rekordowy dla zakupów online. W wirtualnych kasach zostawimy 3,46 bln dol., a to blisko 20-procentowy wzrost w porównaniu do 2,93 bln dol. w 2018 r.

Wniosek jest prosty – konsumenci mocno już przywiązali się do zakupów w sieci. Zanim jednak rozpocznie się 2020 rok, zastanówmy się nad tym, co wpłynęło na tak wysoki wynik.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się