Do końca 2019 roku konsumenci na całym świecie wydadzą na zakupy w sieci prawie 3,5 bln dol. Czy to dużo? Za tę kwotę moglibyśmy kupić Apple, Microsoft, Amazon i Google – 4 najdroższe i być może najpotężniejsze korporacje świata. Czy to koniec zakupowego El Dorado? W żadnym wypadku. Sprzedaż internetowa ma rosnąć niemal o 20% rok do roku. Serwis Internet Retailer należący do Digital Commerce 360 obliczył, że bieżący rok będzie rekordowy dla zakupów online. W wirtualnych kasach zostawimy 3,46 bln dol., a to blisko 20-procentowy wzrost w porównaniu do 2,93 bln dol. w 2018 r.
Wniosek jest prosty – konsumenci mocno już przywiązali się do zakupów w sieci. Zanim jednak rozpocznie się 2020 rok, zastanówmy się nad tym, co wpłynęło na tak wysoki wynik.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.