Rojek w WyborczejRojek w WyborczejRojek w WyborczejRojek w Wyborczej

Rojek w Wyborczej

Rojek w Wyborczej
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Założenie jest proste: oddać redakcyjne stery w ręce znanego wokalisty, który przyciągnie reklamodawców. Ci z kolei wesprą finansowo chore dziecko. Taki patent się sprawdził.

Lider grupy Myslovitz nie zastanawiał się długo, gdy zaproponowano mu, by na jeden dzień przejął funkcje redaktora naczelnego katowickiego wydania „Gazety Wyborczej”. Zdawał sobie sprawę z magnetycznej siły własnego nazwiska. Znalazł też pomysł na swoje jednodniowe rządy w piśmie – wprowadził w życie autorską koncepcję wydania. Udało mu się zainteresować czytelników i zachęcić wiele firm do wykupienia reklamy na łamach GW.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja