Założenie jest proste: oddać redakcyjne stery w ręce znanego wokalisty, który przyciągnie reklamodawców. Ci z kolei wesprą finansowo chore dziecko. Taki patent się sprawdził.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Lider grupy Myslovitz nie zastanawiał się długo, gdy zaproponowano mu, by na jeden dzień przejął funkcje redaktora naczelnego katowickiego wydania „Gazety Wyborczej”. Zdawał sobie sprawę z magnetycznej siły własnego nazwiska. Znalazł też pomysł na swoje jednodniowe rządy w piśmie – wprowadził w życie autorską koncepcję wydania. Udało mu się zainteresować czytelników i zachęcić wiele firm do wykupienia reklamy na łamach GW.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.