Volkswagen walczy ze skutkami dieselgate. Codziennie traci nie tylko pieniądze, ale i konsumenckie zaufanie. Nie poddaje się jednak. Chce odzyskać przychylność klientów. Apeluje: „Jestem waszym dobrym, sprawdzonym druhem. Nie rezygnujcie ze mnie!”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z pozoru niewielkie (dla osoby postronnej) elektroniczne oszustwo stało się początkiem lawiny, której skutki koncern odczuł bardzo mocno. Do produkcji nie wejdą planowane od wielu lat modele Volkswagena (np. Phaeton), dział badań i rozwoju stracił sporą część budżetu. Pod młotek trafią prawdopodobnie marki, pod którymi produkowane są samochody ciężarowe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.