Rodzina, historia i kupno nowego volkswagenaRodzina, historia i kupno nowego volkswagenaRodzina, historia i kupno nowego volkswagenaRodzina, historia i kupno nowego volkswagena
Marce, z którą wiążą nas wspomnienia, wiele się wybacza. Na to liczy VW (spot „Then, Now, Always”)

Rodzina, historia i kupno nowego volkswagena

Rodzina, historia i kupno nowego volkswagena
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Volkswagen walczy ze skutkami dieselgate. Codziennie traci nie tylko pieniądze, ale i konsumenckie zaufanie. Nie poddaje się jednak. Chce odzyskać przychylność klientów. Apeluje: „Jestem waszym dobrym, sprawdzonym druhem. Nie rezygnujcie ze mnie!”.

Z pozoru niewielkie (dla osoby postronnej) elektroniczne oszustwo stało się początkiem lawiny, której skutki koncern odczuł bardzo mocno. Do produkcji nie wejdą planowane od wielu lat modele Volkswagena (np. Phaeton), dział badań i rozwoju stracił sporą część budżetu. Pod młotek trafią prawdopodobnie marki, pod którymi produkowane są samochody ciężarowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się