Obiektywne zbadanie jakości obsługi w sklepach z artykułami dziecięcymi nie jest zadaniem łatwym. Sprawdzenie podstawowych standardów przez rutynowego audytora pozwoliłoby co najwyżej uzyskać wiedzę, w jakim stopniu sprzedawcy stosują się do ustalonych przez kierownictwo zasad obsługi klienta. Wyniki takiego audytu nie dostarczą jednak właścicielom sklepów odpowiedzi na pytanie, jaki jest obraz ich firmy widziany oczami samych klientów. Aby uzyskać wiarygodne dane na temat jakości obsługi w sklepach z artykułami dla dzieci, International Service Check® przeprowadził cykl badań w wybranych placówkach na terenie całego kraju, posługując się metodą Mystery Shopping (Babies & Kids Stores Mystery Shopping, wrzesień 2007).Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.