Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?
Większość konsumentów wciąż nieświadomie zostawia swoje dane (fot. Pixabay)

Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?

Co po RODO? Czy można i czy warto wyciągać od internautów jak najwięcej danych?
Albert Hupa

Albert Hupa

-

prezes, IRCenter

Albert Hupa

Albert Hupa

prezes
IRCenter

Doktor socjologii, członek PTBRiO, badacz sieci społecznych, specjalista w zakresie analiz digital i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z zastosowaniem technologii internetowych i mobilnych).

W jakim stopniu mogę zbierać dane od internautów? Jak mogę je wykorzystywać? Po wejściu w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych jeszcze nie wszyscy internetowi gracze mają co do tego pewność. Wynika to z dwóch powodów. Nie do końca wiadomo, jak interpretować nowe prawo. A przede wszystkim – czy internauci zmienili swoją postawę wobec danych osobowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja