Czy roboty odbiorą copywriterom robotę?Czy roboty odbiorą copywriterom robotę?Czy roboty odbiorą copywriterom robotę?Czy roboty odbiorą copywriterom robotę?
Szybko się uczą, ale do opanowania mają jeszcze dużo (fot. Pixabay)

Czy roboty odbiorą copywriterom robotę?

Czy roboty odbiorą copywriterom robotę?
Sławomir Skowerski

Sławomir Skowerski

-

head of copywriting, GoldenSubmarine

Sławomir Skowerski

Sławomir Skowerski

head of copywriting
GoldenSubmarine

Studiował dziennikarstwo na UW. Zdobywał doświadczenie w redakcjach magazynów oraz Polskiej Agencji Prasowej. Przez kilka lat zajmował się kręceniem materiałów dokumentalnych na potrzeby TVP. Z branżą reklamową związany od 2007, a z GoldenSubmarine od 2011 r. Aktywny arbiter w Komisji Etyki Reklamy.

Firma McKinsey and Company szacuje, że około 30% aktywności w 60% wszystkich branż na świecie można by już zautomatyzować. W sumie więc dlaczego i nie copywriting?

Algorytmy sztucznej inteligencji są z roku na rok lepsze. Efekty możemy zauważyć już wszędzie. Boeing ogłosił chęć wprowadzenia bezzałogowych (i co za tym idzie – bezbłędnych) samolotów pasażerskich.

Amerykańska firma prawnicza BakerHostetler korzysta z kolei z Ross Intelligence – systemu stworzonego przez naukowców z Uniwersytetu w Toronto.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja