Robert Beckham Lewandowski - Marketing przy Kawie
Robert Beckham LewandowskiRobert Beckham LewandowskiRobert Beckham LewandowskiRobert Beckham Lewandowski
Zbyt nieśmiały, by zostać gwiazdą? (kadr ze spotu Opla)

Robert Beckham Lewandowski

Robert Beckham Lewandowski
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zatrudnienie Roberta Lewandowskiego jako ambasadora marki kosztuje, według szacunków, około miliona złotych. Niektórzy już widzą w nim następcę Davida Beckhama, który na reklamie zarobił więcej niż na boisku. Zdobycie zagranicznych kontraktów reklamowych będzie jednak trudniejsze niż strzelenie czterech goli Realowi Madryt.

W ubiegłym roku na muralu Gillette niedaleko Politechniki Warszawskiej został namalowany w sportowym stroju, w geście radości po zdobyciu bramki. Z kolei na okładce lipcowego magazynu „Gala” pozuje w eleganckim garniturze, wspólnie ze świeżo poślubioną żoną.

Jest obecny także na markowych eventach. Podczas turnieju Coca-Cola Cup w Krakowie, kiedy przychodzi chwila rozdawania autografów, przed napierającym tłumem muszą chronić go ochroniarze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja