Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usługRewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usługRewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usługRewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przełomowe produkty można wprowadzać na rynek na wiele sposobów. Od obserwacji konkurencji i kopiowania jej mocnych stron po wypuszczenie „chłamu” i błyskawiczne ulepszanie w miarę poznawania potrzeb klientów. To wszystko opisuje Guy Kawasaki, współtwórca sukcesów Apple Computer Inc, obecnie dyrektor zarządzający garage.com. „Rewolucyjne pomysły...” to zawarte na 241 stronach rady, jak wprowadzić nowe produkty – wszystko okraszone dużą ilością przykładów. Warto przeczytać, choć nie jest to rewolucja zmiatająca dotychczasowe trendy marketingowe. Guy Kawasaki, "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług", One Press 2006.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja