Przełomowe produkty można wprowadzać na rynek na wiele sposobów. Od obserwacji konkurencji i kopiowania jej mocnych stron po wypuszczenie „chłamu” i błyskawiczne ulepszanie w miarę poznawania potrzeb klientów. To wszystko opisuje Guy Kawasaki, współtwórca sukcesów Apple Computer Inc, obecnie dyrektor zarządzający garage.com. „Rewolucyjne pomysły...” to zawarte na 241 stronach rady, jak wprowadzić nowe produkty – wszystko okraszone dużą ilością przykładów. Warto przeczytać, choć nie jest to rewolucja zmiatająca dotychczasowe trendy marketingowe. Guy Kawasaki, "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług", One Press 2006.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.