Rewolucja seksualna w rytmie BollywoodRewolucja seksualna w rytmie BollywoodRewolucja seksualna w rytmie BollywoodRewolucja seksualna w rytmie Bollywood
Będziesz znów jak dziewica – obiecuje producent kosmetyku (fot. kadr ze spotu 18 Again)

Rewolucja seksualna w rytmie Bollywood

Rewolucja seksualna w rytmie Bollywood
Emilia Wanat

Emilia Wanat

-

Emilia Wanat

Emilia Wanat

Czy zwykła reklama może wywołać rewolucję seksualną? Jeśli na miejsce tej rewolucji wybierzemy Indie, kraj z silną tradycją patriarchalną i kastową, odpowiedź brzmi tak. Firma Ultratech stworzyła krem dopochwowy 18 Again, twierdząc, że dzięki niemu kobiety poczują się „znowu jak dziewice”. W Indiach wywołało to dyskusję, czy kobieta ma obowiązek zachować dziewictwo do ślubu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja