Reset czy chwilowe uśpienie?Reset czy chwilowe uśpienie?Reset czy chwilowe uśpienie?Reset czy chwilowe uśpienie?
Jest wiele niewiadomych (fot. Marketing przy Kawie)

Reset czy chwilowe uśpienie?

Reset czy chwilowe uśpienie?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Płyniemy łódką kołysaną wzbierającymi falami informacji. Nie wiemy, czy to już właściwy sztorm i ile jeszcze potrwa, czy któraś fala nas nie zatopi. Kolejne napływające informacje zmieniają nasze postrzeganie rzeczywistości i przewidywania, jak skończy się obecny kryzys. Pandemia już ma ogromny wpływ na biznes na całym świecie. Cóż więc można powiedzieć o jej wpływie na marketing i konsumenta?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się