Znasz się na muzyce? Lubisz imprezy? Jesteś wygadany? A może chcesz zostać prezenterem MTV? Reserved ci to umożliwi. To kolejna promocyjna kampania znanej firmy odzieżowej, która coraz wyraźniej określa rodzaj klientów, do których chciałaby dotrzeć ze swymi produktami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oczywiście mają to być ludzie przede wszystkim młodzi. Widzowie MTV? Owszem, ale tylko niektórzy. Nie chodzi Reserved o przyciągnięcie do swych salonów ludzi noszących się w „hip-hopowym stylu” czy odzianych w czarne skóry miłośników metalu. Marketerzy pragną zainteresować marką raczej ludzi interesujących się muzyką klubową, również ambitniejszą elektroniczną, ludzi lubiących dobrze się bawić i dobrze wyglądać.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |