Reserved w MTV - Marketing przy Kawie
Reserved w MTVReserved w MTVReserved w MTVReserved w MTV

Reserved w MTV

Reserved w MTV
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Znasz się na muzyce? Lubisz imprezy? Jesteś wygadany? A może chcesz zostać prezenterem MTV? Reserved ci to umożliwi. To kolejna promocyjna kampania znanej firmy odzieżowej, która coraz wyraźniej określa rodzaj klientów, do których chciałaby dotrzeć ze swymi produktami.

Oczywiście mają to być ludzie przede wszystkim młodzi. Widzowie MTV? Owszem, ale tylko niektórzy. Nie chodzi Reserved o przyciągnięcie do swych salonów ludzi noszących się w „hip-hopowym stylu” czy odzianych w czarne skóry miłośników metalu. Marketerzy pragną zainteresować marką raczej ludzi interesujących się muzyką klubową, również ambitniejszą elektroniczną, ludzi lubiących dobrze się bawić i dobrze wyglądać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to