Reputacja marki – Czy polski klient jest inny? - Marketing przy Kawie
Reputacja marki – Czy polski klient jest inny?Reputacja marki – Czy polski klient jest inny?Reputacja marki – Czy polski klient jest inny?Reputacja marki – Czy polski klient jest inny?

Reputacja marki – Czy polski klient jest inny?

Reputacja marki – Czy polski klient jest inny?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Magazyn „Forbes”, gospodarz konferencji „Efektywne zarządzanie reputacją marki”, odbywającej się w ramach finału konkursu PremiumBrand 2007, przeprowadził panel dyskusyjny: „Czy polscy konsumenci są inni?”. Uczestnicy warszawskiego wydarzenia mogli poznać prognozy dotyczące zmian w zachowaniach konsumentów w Polsce i na świecie. Udział wzięli: Jacek Pochopień, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes”, Paula Wąsowska, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku Europy Centralnej i Wschodniej Cisco Systems, Katarzyna Ejdowska, Dyrektor Marketingu IBM oraz Bartłomiej Serafiński, partner Stratosfera Added Value.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to