Magazyn „Forbes”, gospodarz konferencji „Efektywne zarządzanie reputacją marki”, odbywającej się w ramach finału konkursu PremiumBrand 2007, przeprowadził panel dyskusyjny: „Czy polscy konsumenci są inni?”. Uczestnicy warszawskiego wydarzenia mogli poznać prognozy dotyczące zmian w zachowaniach konsumentów w Polsce i na świecie. Udział wzięli: Jacek Pochopień, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes”, Paula Wąsowska, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku Europy Centralnej i Wschodniej Cisco Systems, Katarzyna Ejdowska, Dyrektor Marketingu IBM oraz Bartłomiej Serafiński, partner Stratosfera Added Value.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |