Co reprezentuje marka Tesco? To pytanie trzeba było zadać wcześniejCo reprezentuje marka Tesco? To pytanie trzeba było zadać wcześniejCo reprezentuje marka Tesco? To pytanie trzeba było zadać wcześniejCo reprezentuje marka Tesco? To pytanie trzeba było zadać wcześniej
Co dla Polaków oznaczała ta marka? (fot. mat. pras.)

Co reprezentuje marka Tesco? To pytanie trzeba było zadać wcześniej

Co reprezentuje marka Tesco? To pytanie trzeba było zadać wcześniej
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Sieć sklepów Tesco żegna się z polskim rynkiem. Gigant zamierza skupić się na rynku angielskim, gdzie jego sytuacja również nie jest ciekawa. Można odnieść wrażenie, że sieć wycofuje się, gdyż stała się za duża. Zabrakło też pomysłu na jej tożsamość.

Sklepy Tesco były sprzedawane po kawałku konkurencji, która mogła jeszcze coś z nimi zrobić. Największy pakiet przejęło Netto. Teraz to ta sieć będzie się zastanawiała, co dalej. Dla Anglików polski rynek był wyjątkowo trudny. W szczytowym momencie w Polsce działało 450 placówek handlowych wspomnianej sieci. Na początku 2020 roku było ich zaledwie 322.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja