Renesans reklamy w InternecieRenesans reklamy w InternecieRenesans reklamy w InternecieRenesans reklamy w Internecie

Renesans reklamy w Internecie

Renesans reklamy w Internecie
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Co się zmieniło w ciągu ostatnich lat? - Z czego żyją portale? - Z reklamy? - Bingo! Ale czy tylko? Relacja z prelekcji Mariusza Biedrzyckiego, dyrektora Działu Komunikacji Marketingowej Onet.pl, wygłoszonej podczas kongresu e-marketingu w Warszawie 10 września 2004 r.

SPEŁNIONE OBIETNICE…
Według najnowszych prognoz IAB (Interactive Advertising Bureau) ) na koniec roku 2004 w Polsce będzie 8 mln internautów. Oznacza to, że uśrednioną prognozę z 1999 roku wypełniamy z rocznym opóźnieniem. Biorąc nawet pod uwagę cały negatywny PR wokół Internetu związany z pęknięciem „bańki internetowej” (nie wspominając już o wciąż horrendalnych kosztach dostępu do Sieci w Polsce), możemy stwierdzić, że jest to medium spełnionych obietnic.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja