Rendez-vous z DieslemRendez-vous z DieslemRendez-vous z DieslemRendez-vous z Dieslem

Rendez-vous z Dieslem

Rendez-vous z Dieslem
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Marketerzy wykorzystujący aplikacje Web 2.0 przyzwyczajają potencjalnego klienta do tego, że na firmowych stronach internetowych można oczekiwać czegoś więcej niż względnie interaktywnego katalogu z najnowszą ofertą. Internauta szuka już więc nie tylko atrakcyjnego i wygodnego w użyciu serwisu z informacjami, ale także chwilowej rozrywki oraz zaspokojenia swych najrozmaitszych potrzeb. Diesel w doskonały sposób zrealizował założenia tego trendu, przygotowując w Internecie promocję swej kolekcji jesień/zima 2007.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja