Remarketing w Google Ads – 8 kosztownych pułapek - Marketing przy Kawie
Remarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunęRemarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunęRemarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunęRemarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunę
Remarketing – jak robić to dobrze? (źr. il.: Widoczni.com)

Remarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunę

Remarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunę
Adrianna Nowak

Adrianna Nowak

-

starsza specjalistka ds. marketingu, Widoczni

Adrianna Nowak

Adrianna Nowak

starsza specjalistka ds. marketingu
Widoczni

Na co dzień w swojej pracy tworzy treści zoptymalizowane pod SEO, które pomagają zwiększać widoczność w sieci. Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas szkoleń i wydarzeń brandowych.

Remarketing w Google Ads to jedna z najskuteczniejszych strategii w kampaniach PPC, której nie powinien ignorować żaden właściciel sklepu internetowego. Polega na kierowaniu reklam do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili twoją stronę, dodali produkt do koszyka, przeglądali konkretne kategorie lub wykonali inne istotne działania. Dzięki temu nie trafiasz do przypadkowych odbiorców, ale do osób realnie zainteresowanych twoją ofertą tylko jeszcze niezdecydowanych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to