Rekordowy Eroticon - Marketing przy Kawie
Rekordowy EroticonRekordowy EroticonRekordowy EroticonRekordowy Eroticon

Rekordowy Eroticon

Rekordowy Eroticon
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Targi Eroticon nie byłyby na ustach wszystkich, gdyby nie próba ich odwołania. Jak pisze „Gazeta Wyborcza”, władze Warszawy uparcie szukają paragrafu, żeby tę imprezę odwołać.

Targi te planowane były już od dawna, na liście imprez organizowanych w budynku EXPO XXI umieszczone były dawno. Jednak dopiero teraz, w tygodniu, w którym impreza ma się odbyć, władze postanowiły interweniować. Przemysł erotyczny nie potrzebuje jawnej reklamy.

Przemysł erotyczny handluje tym, co niejeden reklamodawca widzi jako najlepszy sposób promocji produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to