Reklamy z drugiej ręki - Marketing przy Kawie
Reklamy z drugiej rękiReklamy z drugiej rękiReklamy z drugiej rękiReklamy z drugiej ręki

Reklamy z drugiej ręki

Reklamy z drugiej ręki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kłopoty z budżetem reklamowym? Zbyt droga realizacja spotu reklamowego? Już niedługo może i do Polski trafi usługa sprzedaży używanych reklam.

Na razie dostępna jest w USA i polega na tym, że sceny wycofane z produkcji reklam lub wystarczająco stare, żeby odejść w niepamięć masowych odbiorców mogą trafić z powrotem do medialnego obiegu, ale… już pod inną niż oryginalna marką. Np. firma Thought Equity dysponuje sporą biblioteką scen bądź reklam, nawet nagradzanych, którymi może się podzielić z kontrahentami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to