Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?
Tematy „Black Mirror” odegrane po polsku (fot. Netflix Polska)

Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?

Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Czy seriale ze znanego serwisu wideo na żądanie trzeba u nas w ogóle reklamować? Przecież są świetne, a ich oglądanie doskonale wpisało się w styl życia młodych konsumentów mediów. Cóż, nie tylko Netflixem świat modnych seriali stoi.

Kiedy na początku XXI wieku zaczęły znikać popularne wcześniej wypożyczalnie wideo, nikt nie spodziewał się, że moda na nie w nieco innej formie powróci. Rozwój telewizji cyfrowej oraz rynku płytowego zapewniał wystarczający dostęp do filmów. Tymczasem jednak ostatnie lata to czas rozkwitu swego rodzaju internetowych wypożyczalni filmów, czyli serwisów video on demand – z Netflixem na czele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się