Indywidualne bloki reklamowe, dostosowane do wybranego gospodarstwa domowego, wydają się świetnym rozwiązaniem w kampaniach lokalnych. Jak się jednak okazuje, w telewizji nie trzeba ograniczać się wyłącznie do ściśle określonych segmentów. Reklamę można umieścić również w samym programie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeszcze niedawno wróżono śmierć telewizji. W dobie Netflixa (i wszystkich innych VOD) tradycyjny model emisji programu wydawał się po prostu przestarzały. Jak się jednak okazuje, pogłoski o śmierci telewizji są mocno przesadzone. Zwłaszcza jeśli mówimy o reklamie.
Dobrze znany blok reklamowy wyewoluował. Można już adresować kampanie nie tylko do osób mieszkających w danej miejscowości, ale i spełniających określone kryteria.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.