Koniec kryzysu finansowego? Nie widać go w reklamach produktów finansowych. Banki w obliczu gorszej koniunktury szczególną uwagę zwracają na konsumentów mniej zamożnych, promując najbardziej rentowne pożyczki gotówkowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Koniec 2008 roku. Upada bank Lehman Brothers, całkowicie załamuje się rynek nieruchomości. Także polskie banki raptownie usztywniają procedury przyznawania kredytów hipotecznych. Tymczasem w telewizyjnych blokach reklamowych przez kilka kolejnych tygodni królują spoty promujące długoterminowe pożyczki na mieszkania i domy.
Przestawienie machin reklamowych na inne tory musiało po prostu potrwać, ale z charakteru spotów produktów finansowych z pewnym opóźnieniem można odczytać rynkową koniunkturę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.