Reklamy banków 2013/2014: kryzys trwa, znane twarze sprzedają szybkie kredytyReklamy banków 2013/2014: kryzys trwa, znane twarze sprzedają szybkie kredytyReklamy banków 2013/2014: kryzys trwa, znane twarze sprzedają szybkie kredytyReklamy banków 2013/2014: kryzys trwa, znane twarze sprzedają szybkie kredyty
Prostą drogą do spełniania prostych marzeń (fot. Bank Zachodni WBK)

Reklamy banków 2013/2014: kryzys trwa, znane twarze sprzedają szybkie kredyty

Reklamy banków 2013/2014: kryzys trwa, znane twarze sprzedają szybkie kredyty
Monika Bosacka

Monika Bosacka

-

Monika Bosacka

Monika Bosacka

Koniec kryzysu finansowego? Nie widać go w reklamach produktów finansowych. Banki w obliczu gorszej koniunktury szczególną uwagę zwracają na konsumentów mniej zamożnych, promując najbardziej rentowne pożyczki gotówkowe.

Koniec 2008 roku. Upada bank Lehman Brothers, całkowicie załamuje się rynek nieruchomości. Także polskie banki raptownie usztywniają procedury przyznawania kredytów hipotecznych. Tymczasem w telewizyjnych blokach reklamowych przez kilka kolejnych tygodni królują spoty promujące długoterminowe pożyczki na mieszkania i domy.

Przestawienie machin reklamowych na inne tory musiało po prostu potrwać, ale z charakteru spotów produktów finansowych z pewnym opóźnieniem można odczytać rynkową koniunkturę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja