Billboardy zachęcające do odwiedzenia Małopolski pojawiły się po raz drugi w ciągu kilku miesięcy. Tym razem akcja pod hasłem „Odwiedź swoje marzenia”, promująca region, pochłonęła wydatki rzędu 207 tysięcy złotych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Poprzednia kampania miała miejsce w grudniu ubiegłego roku. Wówczas 350 tablic z narciarzem zapraszało do zimowego wypoczynku na południu Polski (wymowne hasło przewodnie – „Do MałopolSKI”). W dniach 16–31 maja region reklamowany był konsekwentnie znów na 350 billboardach. Tym razem plakat przedstawiał widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.