Reklamuj swoje marzeniaReklamuj swoje marzeniaReklamuj swoje marzeniaReklamuj swoje marzenia

Reklamuj swoje marzenia

Reklamuj swoje marzenia
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Billboardy zachęcające do odwiedzenia Małopolski pojawiły się po raz drugi w ciągu kilku miesięcy. Tym razem akcja pod hasłem „Odwiedź swoje marzenia”, promująca region, pochłonęła wydatki rzędu 207 tysięcy złotych.

Poprzednia kampania miała miejsce w grudniu ubiegłego roku. Wówczas 350 tablic z narciarzem zapraszało do zimowego wypoczynku na południu Polski (wymowne hasło przewodnie – „Do MałopolSKI”). W dniach 16–31 maja region reklamowany był konsekwentnie znów na 350 billboardach. Tym razem plakat przedstawiał widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja