Reklamowe samobójstwoReklamowe samobójstwoReklamowe samobójstwoReklamowe samobójstwo

Reklamowe samobójstwo

Reklamowe samobójstwo
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Obserwując niedawne kampanie reklamowe wykorzystujące wątki samobójcze, można dojść do wniosku, iż twórcy – głównie z obawy o reputację marki – wolą wycofywać kontrowersyjne spoty (względnie wycinać kontrowersyjne fragmenty, nawet ze szkodą dla całego zamysłu), niż narażać się na krytykę organizacji zapobiegających samobójstwom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja