Inteligentny pomysł na ambient media zawsze wart jest uwagi. Szczególnie zaś wtedy, gdy istotną rolę odgrywają w nim krótkie spódniczki, zgrabne nogi, a reklama ma promować markę odzieżową. Jak w kampanii nowozelandzkiej sieci sklepów odzieżowych Superette.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O marce tej było głośno w 2009 roku, kiedy reklamowała swoje produkty hasłem „Be caught dead in it”. Koncept reklamy polegał na pokazaniu młodych, atrakcyjnych ludzi, którzy zginęli nagłą, gwałtowną śmiercią. Nawet jednak w tak niefortunnej dla nich chwili byli ubrani zgodnie z najnowszymi trendami mody (oczywiście wyznaczanymi przez markę Superette).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.