Reklamowe piętno na udachReklamowe piętno na udachReklamowe piętno na udachReklamowe piętno na udach

Reklamowe piętno na udach

Reklamowe piętno na udach
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Inteligentny pomysł na ambient media zawsze wart jest uwagi. Szczególnie zaś wtedy, gdy istotną rolę odgrywają w nim krótkie spódniczki, zgrabne nogi, a reklama ma promować markę odzieżową. Jak w kampanii nowozelandzkiej sieci sklepów odzieżowych Superette.

O marce tej było głośno w 2009 roku, kiedy reklamowała swoje produkty hasłem „Be caught dead in it”. Koncept reklamy polegał na pokazaniu młodych, atrakcyjnych ludzi, którzy zginęli nagłą, gwałtowną śmiercią. Nawet jednak w tak niefortunnej dla nich chwili byli ubrani zgodnie z najnowszymi trendami mody (oczywiście wyznaczanymi przez markę Superette).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja