Reklamowa magia zmysłów - Marketing przy Kawie
Reklamowa magia zmysłówReklamowa magia zmysłówReklamowa magia zmysłówReklamowa magia zmysłów

Reklamowa magia zmysłów

Reklamowa magia zmysłów
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Choć „sprzedawanie się w reklamie” raczej nie jest już dziś dla aktorów czymś kontrowersyjnym i stało się wręcz powszechną praktyką, w niektórych kręgach aktorskiej elity udział w spotach reklamowych wciąż traktowany jest jako wybryk w złym guście. Takich rozterek nie odczuwają z pewnością aktorzy Bollywood – największej i najpłodniejszej, ale też najmniej znanej kinematografii na świecie. W Indiach wielbione przez naród gwiazdy kina z pasją i bez oporów reklamują dziesiątki rozmaitych produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja