Reklamowa karuzela Sony - Marketing przy Kawie

Reklamowa karuzela Sony

Reklamowa karuzela Sony
Szymon Adamus

Szymon Adamus

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Szymon Adamus

Szymon Adamus

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W ocenie marek sprzętu audio czy wideo zwykle jesteśmy chłodni i dość rozważni. Sympatyzujemy z tą czy inną firmą, preferujemy produkty jednej lub drugiej, i tego się konsekwentnie trzymamy. Kiedy jednak w grę wchodzi ocena reklam, na nic silenie się na lojalność. Niezależnie od tego, kto jest zasadniczo naszym faworytem, na pewno wielu z nas przyzna: w kategorii reklam wciąż niepokonana jest marka Sony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja