Reklama zamiast WaszyngtonaReklama zamiast WaszyngtonaReklama zamiast WaszyngtonaReklama zamiast Waszyngtona

Reklama zamiast Waszyngtona

Reklama zamiast Waszyngtona
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Używamy ich wszyscy. Jest ich bardzo, bardzo dużo. Budzą nasze pożądanie. Widzimy je codziennie. To banknoty. Dlaczego więc nie wykorzystać ich dla reklamy? Proszek X obok Chrobrego albo napój Y obok Kazimierza Wielkiego? Na razie jednak tylko przy Jerzym Waszyngtonie.

W Stanach Zjednoczonych agencja reklamowa GoGorilla wciela w życie ten kontrowersyjny – również prawnie – pomysł. Prawdziwe dolary będą oklejone jej komunikatami – i potem wprowadzone tysiącami w obieg. Kampania o nazwie „GoMoney” rusza w tym tygodniu. Po raz pierwszy w historii amerykańskiej reklamy pieniądze posłużą nie tylko do płacenia za promocje, ale same będą promować.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja