Reklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadków - Marketing przy Kawie
Reklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadkówReklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadkówReklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadkówReklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadków

Reklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadków

Reklama wielkoformatowa po trzech kwartałach 2012 r. Zaskoczenia i prognoza spadków
CAM Media

CAM Media

-

Szacowana wartość rynku po trzech kwartałach tego roku wyniosła 66,5 mln zł i była wyższa o 6,6% niż rok wcześniej (62,39 mln zł). Trzeci kwartał znacząco różnił się wynikami w porównaniu do lat ubiegłych. Działania reklamodawców poszły w inną stronę, niż przewidywano na podstawie wcześniejszych tendencji. Szczegóły zawiera raport sporządzony przez spółkę CAM Media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja