Reklama wideo w social media – czyli właściwie co?Reklama wideo w social media – czyli właściwie co?Reklama wideo w social media – czyli właściwie co?Reklama wideo w social media – czyli właściwie co?
Ogląda się świetnie. A jak sobie taki klip stworzyć? (Spectral-Design/Fotolia)

Reklama wideo w social media – czyli właściwie co?

Reklama wideo w social media – czyli właściwie co?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Najważniejsze serwisy społecznościowe coraz bardziej rozwijają funkcje związane z przekazem wideo. Nic dziwnego. W końcu ruchome obrazki bardziej przyciągają uwagę niż statyczne, nawet bardzo atrakcyjnie zaprezentowane.

Facebook dość długo przygotowywał u siebie grunt pod reklamy wideo. Jednym z ważniejszych momentów było automatyczne wyświetlanie użytkownikowi materiału filmowego podczas scrollowania feedu. Nie trzeba klikać w znaczek „play” – materiał sam zaczyna się wyświetlać. Na szczęście bez głosu, tak aby przewijanie widoku nie wiązało się z kakofonią przekazów reklamowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się