Najważniejsze serwisy społecznościowe coraz bardziej rozwijają funkcje związane z przekazem wideo. Nic dziwnego. W końcu ruchome obrazki bardziej przyciągają uwagę niż statyczne, nawet bardzo atrakcyjnie zaprezentowane.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Facebook dość długo przygotowywał u siebie grunt pod reklamy wideo. Jednym z ważniejszych momentów było automatyczne wyświetlanie użytkownikowi materiału filmowego podczas scrollowania feedu. Nie trzeba klikać w znaczek „play” – materiał sam zaczyna się wyświetlać. Na szczęście bez głosu, tak aby przewijanie widoku nie wiązało się z kakofonią przekazów reklamowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.