Reklama w szafieReklama w szafieReklama w szafieReklama w szafie

Reklama w szafie

Reklama w szafie
Patrycja Kaleta

Patrycja Kaleta

-

Patrycja Kaleta

Patrycja Kaleta

Szafiarki – blogerki fotografujące i prezentujące w Internecie swoje stylizacje ubraniowe – zyskują coraz większą popularność. Także rynek reklamowy odkrywa potencjał tkwiący w tej społeczności.

Firma Nikon przypuściła niedawno ofensywę m.in. na blogerki interesujące się modą. Dwie z nich dostały najnowsze modele aparatów fotograficznych. Transakcja, choć bezgotówkowa, przynosi obu stronom namacalne korzyści. Szafiarki otrzymują nowe „narzędzie pracy”, stanowiące fundament ich internetowej egzystencji. Poza tym każda z wybranych dziewczyn zyskała możliwość zorganizowania na swoim blogu konkursu, z kolejnym aparatem do wygrania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja