Reklama społeczna w internecieReklama społeczna w internecieReklama społeczna w internecieReklama społeczna w internecie

Reklama społeczna w internecie

Reklama społeczna w internecie
Do niedawna kampanie społeczne prowadzono głównie z wykorzystaniem mediów tradycyjnych – prasy, radia, telewizji. W chwili obecnej nowym kanałem komunikowania o programach społecznych fundacji i stowarzyszeń stał się internet. W ramach wspólnych działań trzech firm – Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu (PBI) - w ciągu roku udało się zrealizować bezpłatnie aż 22 kampanie społeczne, promujące programy fundacji wpisanych na listę organizacji pożytku publicznego. Średni zasięg dla każdej kampanii wyniósł ponad 1,2 mln użytkowników (cookies).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja