Reklama: slogan reklamowy i body copyReklama: slogan reklamowy i body copyReklama: slogan reklamowy i body copyReklama: slogan reklamowy i body copy

Reklama: slogan reklamowy i body copy

Reklama: slogan reklamowy i body copy
Magdalena Jaworowicz

Magdalena Jaworowicz

-

Magdalena Jaworowicz

Magdalena Jaworowicz

Czym jest slogan marketingowy? Czym się różni od sloganu reklamowego? Jakie są typy sloganów reklamowych i jakie mogą pełnić funkcje? O tym m.in. pisze Magdalena Jaworowicz w książce „Copywriting”, której fragment publikujemy.

Slogan reklamowy
Zasadniczo slogany dzielone są na dwa typy: claim oraz slogan reklamowy.

Slogan marketingowy, brandingowy (claim baseline) – apel zwięźle wyrażający względnie stałe przesłanie marketingowe nadawcy (firmy) skierowane do docelowego odbiorcy. Wskazuje najczęściej na istotę (misję) marki, a zarazem ją współkreuje. Często występuje w zestawieniu z nazwą marketingową jako jej dopełnienie i jest zapisywany w ustalonej formie typograficznej, np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się