Reklama reklamy... czyli sztuka?Reklama reklamy... czyli sztuka?Reklama reklamy... czyli sztuka?Reklama reklamy... czyli sztuka?

Reklama reklamy… czyli sztuka?

Reklama reklamy... czyli sztuka?
Michał Bator

Michał Bator

-

Michał Bator

Michał Bator

„Proszę pana, ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem”. Te słowa, pochodzące ze znanego filmu Marka Piwowskiego, świetnie oddają postawę pewnej części społeczeństwa wobec dóbr kulturowych i trafnie ilustrują mechanizm ich replikacji. Jednak przełożone na język telewizyjnej reklamy nie zawsze przynoszą pożądany marketingowy skutek. Amerykańska stacja telewizyjna Fox zaproponowała ostatnio własną wersję lekarstwa na zobojętnienie widza wobec reklamowych powtórzeń, emitując podczas bloku reklamowego krótkie niekomercyjne animacje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja