„Proszę pana, ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem”. Te słowa, pochodzące ze znanego filmu Marka Piwowskiego, świetnie oddają postawę pewnej części społeczeństwa wobec dóbr kulturowych i trafnie ilustrują mechanizm ich replikacji. Jednak przełożone na język telewizyjnej reklamy nie zawsze przynoszą pożądany marketingowy skutek. Amerykańska stacja telewizyjna Fox zaproponowała ostatnio własną wersję lekarstwa na zobojętnienie widza wobec reklamowych powtórzeń, emitując podczas bloku reklamowego krótkie niekomercyjne animacje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.