Reklama ratuje policję - Marketing przy Kawie
Reklama ratuje policjęReklama ratuje policjęReklama ratuje policjęReklama ratuje policję

Reklama ratuje policję

Reklama ratuje policję
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Nie tylko reklamodawcy i agencje reklamowe poszukują nowych form wyrazu, chwytliwych sloganów czy też nieszablonowych nośników dla swych przekazów. Na reklamie zarobić bowiem mogą nie tylko marketerzy i producenci promowanych dóbr, ale także ci, którzy dysponują atrakcyjnym miejscem (dla reklamy zewnętrznej) albo pożądanym czasem antenowym (reklama telewizyjna, radiowa). Bywa i tak, że to właśnie potrzeba zarobku jest impulsem do zainteresowania rynku reklamowego posiadanym przez siebie potencjalnym nośnikiem. Nie inaczej jest w amerykańskim mieście Toledo w stanie Ohio, gdzie lokalna policja zastanawia się nad sprzedażą powierzchni reklamowej na... radiowozach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to