Nie tylko reklamodawcy i agencje reklamowe poszukują nowych form wyrazu, chwytliwych sloganów czy też nieszablonowych nośników dla swych przekazów. Na reklamie zarobić bowiem mogą nie tylko marketerzy i producenci promowanych dóbr, ale także ci, którzy dysponują atrakcyjnym miejscem (dla reklamy zewnętrznej) albo pożądanym czasem antenowym (reklama telewizyjna, radiowa). Bywa i tak, że to właśnie potrzeba zarobku jest impulsem do zainteresowania rynku reklamowego posiadanym przez siebie potencjalnym nośnikiem. Nie inaczej jest w amerykańskim mieście Toledo w stanie Ohio, gdzie lokalna policja zastanawia się nad sprzedażą powierzchni reklamowej na... radiowozach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |