Roblox oferuje markom gry, które omijają filtry reklamowe młodych konsumentów, a do tego chce być platformą sprzedażową. Najmłodsi skaczą, zbierają bąbelki albo uczą się o cyberbezpieczeństwie – pod szyldami producentów aut, napojów słodzonych i banków.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nawet suche liczby dotyczące platformy Roblox robią wrażenie. W 2023 roku odnotowała ona dziennie 68,4 mln zalogowanych użytkowników, którzy poświęcali na nią średnio 2,4 godziny.
W sierpniu tego roku liczba unikalnych użytkowników, którzy korzystają z aplikacji w ciągu jednego dnia (tzw. DAU), sięgnęła 80 mln. Dla porównania: cały Steam przyciągnął jednocześnie „tylko” 38,8 mln graczy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.




