Reklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirująReklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirująReklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirująReklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirują
Można wcale nie odczuć, że to reklama (fot. kadr z filmu „Hotella Nutella” Localish)

Reklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirują

Reklama natywna – 7 przykładów, które cię zainspirują
Adrian Serafin

Adrian Serafin

-

senior strategy manager, Adrino

Adrian Serafin

Adrian Serafin

senior strategy manager
Adrino

Od 12 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał od wprowadzania marek do świata mediów społecznościowych, następnie przygotowywał strategie komunikacji w mediach cyfrowych. Pracował w agencjach PR, interaktywnych, reklamowych oraz w domu mediowym. Odpowiadał za komunikację w mediach cyfrowych m.in. marek Wawel, Samsung, Orange, Coca-Cola, Hasco Lek, Sanofi, Eurobank.

Czym jest reklama natywna? Najprościej tłumacząc – jest to opłacona treść naturalnie wpisująca się w środowisko medium lub platformy, w których występuje. Najczęściej buduje wśród odbiorców świadomość danego brandu, ma też wzbudzać zaangażowanie. Jest już często wykorzystywana, ale warto zwrócić uwagę na kilka jej niedawnych, ciekawych przykładów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się