Reklama na lodzieReklama na lodzieReklama na lodzieReklama na lodzie
Zimowe reklamy potrafią być efektowne (fot. Pixabay)

Reklama na lodzie

Reklama na lodzie
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Wydawać by się mogło, że zwały śniegu na ulicach i siarczysty mróz to nie najlepsze okoliczności do tego, by próbować dotrzeć do klienta. Chyba myśli on teraz raczej o tym, jak pozostać w jako takiej aktywności na przekór aurze, a nie o tym, czy potrzebuje nowego produktu. Okazuje się jednak, że tam, gdzie jedni widzą ograniczenie możliwości, inni dostrzegają niezagospodarowany marketingowo obszar.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się