Właścicielom samochodów zapewne bliski jest problem ulotek reklamowych wpychanych masowo za wycieraczki. Ta wyjątkowo nieskomplikowana metoda promocji spotyka się chyba z najmniej przyjaznym odzewem. Pochodzący z Danii koncern telekomunikacyjny TDC postanowił przywołać ten sposób reklamy w nieco odmiennej formie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każdemu, kto odwiedził dowolne z państw Europy Północnej, na pewno rzuciły się w oczy rzędy zaparkowanych rowerów i cała infrastruktura przystosowana dla osób poruszających się na dwóch kółkach. Specjaliści od reklamy w TDC wyszli z założenia, że podobnie jak ulotka za wycieraczką samochodu pomaga (przynajmniej potencjalnie) dotrzeć z komunikatem reklamowym do jego kierowcy, tak reklama na rowerze daje szansę na wzbudzenie zainteresowania cyklisty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.