Reklama na dwa kółkaReklama na dwa kółkaReklama na dwa kółkaReklama na dwa kółka

Reklama na dwa kółka

Reklama na dwa kółka
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Właścicielom samochodów zapewne bliski jest problem ulotek reklamowych wpychanych masowo za wycieraczki. Ta wyjątkowo nieskomplikowana metoda promocji spotyka się chyba z najmniej przyjaznym odzewem. Pochodzący z Danii koncern telekomunikacyjny TDC postanowił przywołać ten sposób reklamy w nieco odmiennej formie.

Każdemu, kto odwiedził dowolne z państw Europy Północnej, na pewno rzuciły się w oczy rzędy zaparkowanych rowerów i cała infrastruktura przystosowana dla osób poruszających się na dwóch kółkach. Specjaliści od reklamy w TDC wyszli z założenia, że podobnie jak ulotka za wycieraczką samochodu pomaga (przynajmniej potencjalnie) dotrzeć z komunikatem reklamowym do jego kierowcy, tak reklama na rowerze daje szansę na wzbudzenie zainteresowania cyklisty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja