Reklama na dłoniReklama na dłoniReklama na dłoniReklama na dłoni

Reklama na dłoni

Reklama na dłoni
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Na czym by tu jeszcze zamieścić reklamę? Na jajkach, o których trąbi prasa? Na kołpakach samochodów? Lepiej przybić pieczątkę z promocyjną ofertą wprost na ciałach ludzi. Trzeba tylko nakłonić ich, żeby sami się na nią zgodzili. Tak zrobił „Guardian”, a jego akcja wprowadziła go do grona finalistów konkursu Epica.

Bramkarze w wielu klubach, zamiast sprawdzać bilety wstępu, przybijają wchodzącym pieczątki, które na drugi dzień przypominają jeszcze o miło spędzonych chwilach. Dlaczego zatem takie pieczątki nie mogą przypominać o ofercie, która stanowić będzie naturalne przedłużenie doskonałej imprezy?

„Guardian”, brytyjski dziennik o liberalno-lewicowym charakterze, w ten właśnie sposób zareklamował dodatek do swego sobotniego wydania – płytę zespołu Franz Ferdinand.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja