Reklama marki budowlanej musi być typowo męska? Bzdura!Reklama marki budowlanej musi być typowo męska? Bzdura!Reklama marki budowlanej musi być typowo męska? Bzdura!Reklama marki budowlanej musi być typowo męska? Bzdura!
Porównanie produkcji drzwi do szycia sukienki? Całkiem uzasadnione (kadr ze spotu marki Cal)

Reklama marki budowlanej musi być typowo męska? Bzdura!

Reklama marki budowlanej musi być typowo męska? Bzdura!
AdvertisementAdvertisement
Paweł Krzemiński

Paweł Krzemiński

-

marketing manager, Cal Prawdziwe Drzwi

Paweł Krzemiński

Paweł Krzemiński

marketing manager
Cal Prawdziwe Drzwi

Od 5 lat ekspert, a od maja 2020 r. marketing manager marki Cal. Zawodowo marketer, z wykształcenia dziennikarz. Autor bloga www.krzem.agency. Ma ponad 8-letnie doświadczenie w kreowaniu marek i komunikacji marketingowej. Studiował na UMCS, Uniwersytecie SWPS (UX design), Politechnice Białostockiej (marketing internetowy) oraz na Uniwersytecie Michała Römera w Wilnie (policy and management). Pracował dla Agory, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego i Miasta Sejny.

Dwie marki budowlane: Porta oraz Cal Prawdziwe Drzwi zdecydowały się na komunikację skierowaną głównie do kobiet. Dlaczego zapadła decyzja, że w stereotypowo męskiej branży to kobiety powinny być w grupie docelowej?

Mniej więcej od 2014 roku furorę jako trend w komunikacji marketingowej robi femvertising. Pod tym pojęciem kryje się nie tylko obalanie stereotypów dotyczących kobiet, ale i tworzenie komunikatów zdolnych sprostać potrzebom dzisiejszych odbiorczyń. Treści tworzone w duchu femvertisingu apelują często do kobiecej siły, pewności siebie i poczucia własnej wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się