Reklama lotniczaReklama lotniczaReklama lotniczaReklama lotnicza

Reklama lotnicza

Reklama lotnicza
Jacek Kurzątkowski

Jacek Kurzątkowski

-

Jacek Kurzątkowski

Jacek Kurzątkowski

Reklama lotnicza, czyli holowanie transparentów z hasłami promocyjnymi przez samoloty ma głęboką tradycję w krajach, w których ruch turystyczny jest znacznie nasilony i jednocześnie w tych, w których wysoko rozwinięte jest lotnictwo sportowe. Postęp badań nad aerodynamiką w ostatnich latach umożliwił zastosowanie banerów nawet o powierzchni kilkuset metrów kwadratowych. Dostępne technologie druku natomiast pozwalają przygotować tak olbrzymie reklamy przy zachowaniu bardzo dobrej jakości ich wykonania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja