Reklama, której nie było na Super BowlReklama, której nie było na Super BowlReklama, której nie było na Super BowlReklama, której nie było na Super Bowl
Szanse w badaniu AdMeter byłyby znaczne (fot. Newcastle)

Reklama, której nie było na Super Bowl

Reklama, której nie było na Super Bowl
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Jak wyróżnić swój spot na tle konkurencji? Na przykład wcale go nie robiąc – podsuwa pomysł producent piwa Newcastle Brown Ale. O działaniach marki podczas Super Bowl i o wcześniejszych kampaniach, których naczelną zasadą pozostaje „No bollocks”.

Gdy największe koncerny biły się o uwagę widza podczas przerw w Super Bowl, angielski browar znad Tyne zyskał rozgłos dzięki prześmiewczej kampanii „If we made it” (Gdybyśmy to zrobili), w której przedstawił w krzywym zwierciadle wysokobudżetowe działania marketingowe.

Głównym punktem kampanii jest opracowana z wielkim rozmachem reklama na Super Bowl, która.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja