Jak wyróżnić swój spot na tle konkurencji? Na przykład wcale go nie robiąc – podsuwa pomysł producent piwa Newcastle Brown Ale. O działaniach marki podczas Super Bowl i o wcześniejszych kampaniach, których naczelną zasadą pozostaje „No bollocks”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gdy największe koncerny biły się o uwagę widza podczas przerw w Super Bowl, angielski browar znad Tyne zyskał rozgłos dzięki prześmiewczej kampanii „If we made it” (Gdybyśmy to zrobili), w której przedstawił w krzywym zwierciadle wysokobudżetowe działania marketingowe.
Głównym punktem kampanii jest opracowana z wielkim rozmachem reklama na Super Bowl, która.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.