Reklama domowej produkcjiReklama domowej produkcjiReklama domowej produkcjiReklama domowej produkcji

Reklama domowej produkcji

Reklama domowej produkcji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Serca klientów są otwarte, ale tylko dla nielicznych produktów. Nauczyciel z amerykańskiej szkoły stworzył reklamową błyskotkę, która znakomicie oddała charakter „kultowej” marki. Samodzielnie i bezinteresownie wykonana reklama iPoda podbiła Internet.

W Internecie można znaleźć wiele udawanych reklam, wiele przeróbek lub ironicznych do nich komentarzy. Pisaliśmy już o Pumie (zob. Reklama prześmiewcza, „MpK-T”, nr 6, 10.06.2003) czy o Hondzie („Cog”, zob. K.Ogórek, Polowanie na Hondę, „MpK-A”, nr 78, 2.09.2004).

Całej serii niby-reklam obrazujących możliwy product placement doczekała się „Pasja”, wiemy też, że istnieją serwisy internetowe poświęcone tego rodzaju twórczości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja