Serca klientów są otwarte, ale tylko dla nielicznych produktów. Nauczyciel z amerykańskiej szkoły stworzył reklamową błyskotkę, która znakomicie oddała charakter „kultowej” marki. Samodzielnie i bezinteresownie wykonana reklama iPoda podbiła Internet.W Internecie można znaleźć wiele udawanych reklam, wiele przeróbek lub ironicznych do nich komentarzy. Pisaliśmy już o Pumie (zob. Reklama prześmiewcza, „MpK-T”, nr 6, 10.06.2003) czy o Hondzie („Cog”, zob. K.Ogórek, Polowanie na Hondę, „MpK-A”, nr 78, 2.09.2004).
Całej serii niby-reklam obrazujących możliwy product placement doczekała się „Pasja”, wiemy też, że istnieją serwisy internetowe poświęcone tego rodzaju twórczości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.